plexus-20

Klachtenregeling

 

Ondanks al onze inzet en waarborgen van goede zorg en service, kan het voorkomen dat u ontevreden bent, betrokken bent bij een incident en deze wilt melden of een klacht wilt indienen. U kunt dat altijd bespreken met een van onze medewerkers en dus ook uw behandelend fysiotherapeut. Hij of zij kan u verder helpen met afhandelen van uw melding of klacht. Plexus Uithoorn heeft hier een procedure voor en speciaal hiervoor ontwikkelde formulieren. Ook kunt u uw melding of uw klacht per mail indienen bij de door de praktijk aangestelde vertrouwenspersonen, te weten Dennis Rijnbeek (dennis@plexusuithoorn.nl) of Pieter Bas Kolenberg (pb@plexusuithoorn.nl). Als wij uw klacht niet naar wens kunnen afhandelen, kunt u terecht op de website van het Keurmerk Fysiotherapie https://www.keurmerkfysiotherapie.nl/patient. Eén van de klachtenconsulenten van Keurmerk Fysiotherapie neemt contact met u op en zal proberen om samen met u en uw fysiotherapeut tot een oplossing te komen.